2010-12-06

Kl är 23:48 oxå är man ny duschad (y)
Ikväll har jag städat köket och vårat rum, kan säga att vi verkligen skulle behöva tvätta men när fan ska man hinna de?
Imorgon har jag näst sista kursen med skoterkortet, skönt att ha den skiten gjord säger jag bara..
Mamma tjatar hela dagarna om att de vore bäst för oss alla om jag och Delih flyttade hem till bispgården och att jag pluggar några ämnen i taget där ist.
Visst, de kanske vore skönt ett tag!! men jag skulle nog bli tokig efter en viss tid.
Tänk om folk skulle börja glömma bort mej?
För min och Delihs kondition och vinter träning kanske de vore bra?
Jag kanske borde börja med att flytta hem bara över vintern?
Jaja, de tåls väl att fundera över antar jag.
Från de ena till de andra så har jag köpt klart julklapparna till syrrorna (y)
Nu är de inte många kvar att köpa till, men Jonte vägrar trycka ur sej vad han vill ha så snart får jag ta till hårdhanskarna och strippa fast han i elementet och killa han tills han säger vad han vill ha!
Juste, idag när jag städade här i rummet hittade jag en ring bakom elementet, vilket inte var SÅÅÅ kul eftersom
den var ALLDELES för stor för att den skulle kunna varit min, så jag antar att de är något Cecilia glömt här :/
Och de fick mitt feta huvud att börja tänka igen fast jag inte vill...
Men lite stolt är jag över mej själv eftersom jag inte lät svartsjukan ta över mej som den brukar, så jag sa bara till Jonte att jag hittat hennes ring.
I vanliga fall hade jag antagligen blivit arg lessen besviken osv osv, men inte den här gången
(DUKTIG IDIOT SANDRA)
Nä nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om för tillfället
Bye bye ligister!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0