2010-12-08

Kl är 01:50 och jag kan inte sova.
Jag ligger och tänker och funderar så jag måste bara få skriva av mej lite!
Dagens tankar riktar jag till mitt förhållande, vårt förhållande.
Vårat förhållande eftersom man är två om det.
I fredags var det en tjej som sa till mej "Du har det så jäävla bra med Jonte, de måste du ta till vara på"
Jag vill bara säga tack! till den här personen, för du fick mej verkligen att tänka till!
Jag har de faktiskt så jävla bra med Jonte, jag har bara inte fattat de själv.
Jonte är bland de finaste och mest värdefulla jag har.
Våra bråk är ju helt onödiga, dom handlar alltid om att jag är svartsjuk elr att jag är lat och vill att han ska hjälpa mej med saker och ting.
Men ärligt talat, vad i helvete höll jag på med?
Hur kunde jag ens tänka tanken att han skulle vara otrogen?
Och han har ju faktiskt ett eget intresse och hobby, precis som jag har mitt!
Åhhhh de är ju bara så sjukt korkat att de här har tagit mej så fruktansvärt lång tid att våga inse.
Jag vill säga förlåt till Jonte och jag vill vara en bättre flickvän, för de förtjänar han!
En riktigt bra tjej!
Vi ska klara det här tillsammans, och bråken ska bli betydligt färre, för vi har bråkat varje dag i stort sett i ungefär 2 månader.
Jag älskar den här personen och utan honom är jag inte hel.
Han finns där för mej och han torkar mina tårar när jag bara vill ge upp hoppet, han ställer upp för mej mer än man kan tänka sej.
Han är min trygghet, och jag måste våga ge honom mer "frihet".
För de är väl de jag har gjort, klamrat mej fast som en igel bara för att jag är så otroligt rädd att tappa honom.
Jag borde umgås mer med annat folk, de kan vi behöva båda två.
Ett förhållande ska ju faktiskt bygga på tillit, och DÄR kommer mitt stora problem.
Jag är så sjukt rädd sedan tidigare förhållande med en idiot, att jag inte har vågat lita på någon.
Fast jag vet att jag kan lita på Jonte så har jag inte riktigt vågat, vilket är väldigt VÄLDIGT fel av mej.
För som jag nyss skrev, så är han min stora trygghet och mitt ljus i mörker!
Så har jag fått ur mej lite av de här, och jag måste säga att de är jävligt skönt att våga erkänna sina stora fel och brister ibland, men nu ska jag lägga mej och försöka sova med den här underbara människan som ligger och snarkar bakom min rygg *fniss*
och med det säger jag Godnatt people

Jonatan Hammarberg, jag älskar dej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0