2010-12-09

Kl är 22:36 och jag kom hem för kanske 20 min sedan, nu är de bara EN gång till på den där jävla skoter förar kort saken. Så jävla skönt att de snart är över!
Har även lagt ut min lilla prinsessa på foder annons, hoppas någon nappar så hon slipper de iskalla stallet, och jag slipper min ångest över att jag inte har råd att ha henne i ett riktigt stall :/
Jag och Jonte är nu inne på dag 3 utan bråk, så glad över de så jag hoppas verkligen att de ska fortsätta så här
nu. Kan även säga att jag tycker att de är skönt att de snart e helg så min förbannade mens försvinner.
Mens + nymfoman är ingen bra blandning, de är förbannat jobbigt kan jag lova!
På lördag har jag sista skoter kursen och sedan på kvällen blire party nånstans haha, älskling ska på krogen (a)
Oxå funderar jag på att färga om håret, men vet inte vilken färg, skulle även vilja förlänga de med keratinvax.
Men de kostar, och sliter så jag kanske skiter i de.
Var hos kuratorn idag och pratade lite, och jag kanske skulle behöva bo i bispgården ett tag, men som jag sa så är jag rädd att tex Jonte ska "glömma bort" mej, de är skit jobbigt att inte veta vad man ska göra riktigt, de finns ju både för och nack delar med att flytta tillbaka och att stanna kvar.
Jag vill stanna om jag får Delih utlånad över vintern, annars är jag jätte sugen på att dra, men ja.
Det får bli som det blir de är bara att vänta och hoppas att någon bra människa ska vilja ha min tjej några månader.
Nu ska jag försöka få Jonte att fixa något roligt program så jag kan försöka lära mej att göra egna designer :D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0