2010-12-14

Jaha, idag har jag varit hemma.
Så jag har diskat, tävttat, städat och lagat mat..
Tråååkigt men de måste ju som göras, Jag blir så besviken varje gång jag tänker på att
Jonte ska dra till fjällen och han VILL inte ha med mej dit.
Han säger "tah men nyår är inge speciellt"... nä kanske inte för han kanske men för MEJ är de viktigt.
Han hade tillåmed helldre fått dragit på alla hjärtans dag än på NYÅR!
Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta helvete?
Men men, har ju fått i uppdrag att rida Walle i kondition och "utbillda" Vickan, så har jag ju min egna ponny att rida igång innan träningarna och tävlingarna börjar igen.
Just nu känner jag mej bara jävligt värdelös eftersom han inte ens vill ha med mej.
Först frågade han om jag ville med, och när jag sa ja så fick jag inte.
Så jävla dålig stil...
Ni får tycka vad ni vill men för mej är de här stort och jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0