2010-12-27

Har nyss varit och bowla..
Och pratat med Jonte. Och försökt få tag i Jimmy men hans tele verkar vara avstängd. "suck"
Varför ska de alltid jävlas för mej?
Jag vill ha en design men de verkar gå jävligt segt med de....
Nu är jag sådär neggativ och sur igen men jag har mina anledningar.
Jag har fruktansvärt tråkigt och har abstinens och har inget att göra alls.
Juste, haha igår när jag var ute och åkte med Jimmy sa han "Jag har faktiskt inte varit i diket än och jag har haft körkort i snart ett år" haha en timme efter satt vi i diket! Och vi satt där vi satt för de var så sjukt mycket snö! Kl var väl runt 00:00 elr nått när vi for av och 02:00 elr något innan vi var lös!
Perfekt med mjukisbyxor, linne, converse och jacka ute i snöstorm i två timmar :)
Och vad gör man på nyår då? de vare ju ingen som visste naturligtvis.
Btw så är jag jävligt sugen på att åka och hoppa med Dellan någon dag men jag ska nog vänta ett tag till!
I slutet på januari måste hon vara igång :)
Nä nu ska jag sätta mej och försöka trycka ihop nån slags design...
Om jag inte blir galen med mitt icke tålamod vill säga, de läju märkas!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0