2010-12-27

Är det verkligen så här det ska vara?
Ska man måsta ha en gigantisk ångest klump i magen för att Jonte är i vemdalen?
Ska vi bråka varje gång vi pratar i tele?
Jag vill bara att de ska bli söndag igen så han kommer hem :'(
det här är jobbigare än jag hade föreställt mej...
När man ringer är han halvt död elr aspackad, och han hör inte ens av sej, så de får jag göra ist.
Jag borde faktiskt låta bli jag oxå, men jag kan inte!
Ikväll är de tänkt att vi ska iväg och bowla med min familj på mammas sida, men han drog ist.
Så de här kommer inte heller bli kul, jag kommer bara gå runt och tänka på att han kanske är med någon annan tjej ist för mej?
Faan varför ska allt vara så jävla jobbigt och svårt?
Jag hatar kärleken, jag önskar att de inte fanns!
Näe nu ska jag försöka få i mej något att äta och sedan ta tag i mitt rum.
det ser ut som ett bomb nedslag där.. kul!

hejsvejs...

Kommentarer
Postat av: hänniiii

ååh förstår precis vad du menar. Brukar vara samma för mig, as jobbigt är det!

2010-12-27 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0