2010-12-28

Kl är 23:06 oh jag har varit jätte duktig. har inte ens smsat Jonte idag.
Han ringde en gångrunt 20:00 elr nått, pratade i 2 min max sen fick inte jag någon mer tid.
Men men, jag drar till Östersund och Jimmy och dom antingen i morgon elr torsdag :)
Jag ska på jul rean där ist hade jag tänkt och köpa något gulligt till nyår!
Jag tänkte försöka komma upp i någorlunda tid i morgon satt jag hinner rida min
vackra dam en sväng!
Har sån sjuk besluts ångest om jag ska köpa benskydd för 1500 till Dellan för pengar jag fick i julklapp
elr om jag ska spara en månad till och köpa något bra till mej själv!?
Har hittat en as snygg jacka jag vill beställa som går på 999 kr, satt jag vet inte!
Laddar iaf upp bild på vad jag väljer sedan hihi :D
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0