A och O

Måste vara sex!
Jag tror att sex är en sjukt viktig del i ett förhållande, funkar inte sexet så funkar inget.
Kan de vara så?
Jag och Jonte bråkar igen iaf, i morgon ska jag höra med faster om jag kan sova hos dom ist.
jag orkar inte med de här mer, behöver lite tid för mej själv!
Ibland, önskar jag verkligen att jag vore riktigt liten igen, typ 3-4 år elr något.
Tänk vad problemen var små på den tiden.
Man behövde inte ens vara snygg, söt räckte långt och väl.
Man hade nästan aldrig tråkigt så länge man hade saker att leka med.
Och de fanns ingen annan "kärlek" än till mamma och pappa.
Låter inte de enkelt?

Jaja, nu har jag skrivit av mej några rader iaf.
Jag kanske borde krypa ner och försöka sova lite och se vad nästa dag har att bjuda på?
För Jonte behöver jag ju inte oroa mej över...
Han sover ju redan.........

Natti ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0