Allt jag inte vill!

Är att vara ensam, men lixförbannat blir jag de ändå typ HELA tiden..
Jag känner inte igen mej själv längre, jag har tappat ALL matlust och jag har ont i huvet
rätt ofta.
Jag är trött och less på allt och alla, jag och jonte tjaffsar/bråkar flera gånger varje dag
och de är alltid mitt fel av någon anledning.
Jag känner inte att något är kul, jag längtar aldrig efter att göra något.
Inte ens sex är bra (jag är nymfoman för dom som inte vet).
Jag gruvar mej varje dag för att orka åka och mocka åt Delih och Niwa och ta in dom.
Jag orkar aldrig rida längre, så Delih har stått längre än tänkt och jag vill inte ens räkna efter hur lång tid de är.
Något mer jag hatar är att jag känner mej alltid ful, och värdelös.
Jag får aldrig längre känna att jag duger elr att jag är bra på något...
De känns som jag bara faller hela tiden, vet du en till sak som håller på att driva all vett ur mej?
GISSA EN GÅNG... PRECIS, RÄTT!
Cecilia.... Jontes förbannade ex, jag kan bara inte sluta tänka på fittan...
Inte för att hon gett ifrån sej ett ljud sedan dom gjorde slut, MEN jag kan bara inte släppa henne.

Och en sak till, jag drömde att jag fick barn i natt!
Gud vad besviken jag blev när jag vaknade, jag har aldrig tyckt om barn riktigt
men de är skillnad nu!
Hon var så jäkla söt, JAG VET JAG VET...
Men man måste väl få drömma lite oxå?
Jag har oxå uppfattat att du inte är en bra kompis, verkligen inte den bästa som du först verkade.
Du har ju ljugit och hittat på för mej, J och A.
Varför? för att få oss ovänner? jag fattar inte ditt syfte?
Du säger att du hatar falska människor, fast i längden verkar du vara den värsta av oss alla.
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga.. vart fan är världen påväg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0