Längesedan....

....Jag skrev något nu, men har inte mått så värst bra på ett bra tag.
Mycket skit har hänt, jag har tex blivit sjukskriven från skolan p.gr av
deprission, och så har jag flyttat till Jonte, så nu bor jag i sörberge och
Delih bor i Njurunda, så halva mina dagar består av massa jävla bussåkning!
börjar bli tokig på de snart!
Jag har stora funderingar på att låna ut Dellan under vintern,
men är rädd att hon ska bli förstörd...
Btw Jag och Jonte tjaffsar varje dag, de är skit jobbigt
vi får se hur länge jag klarar av de här, ibland är slutet jävligt nära för oss...
För tillfälle jag har inte så mycke mer att säga, kikar väl in och skriver något senare!
nu ska jag ner i tvättstugan och fixa tid, sedan ska jag till stallet "Njurunda" -.- suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0