Gaaaaaaaah :@

Idag är jag bara in åt helvete less, jag har MASSOR att klaga på, så håll i er för här kommer de!
jag hatar politik och äckliga fjortisar som gnäller och dampar på folk för att dom tycker som dom vill och har en egen åsikt, och jag hatar att
Jonte kommer vara borta ända tills på fredag!
och jag hatar SKOLAN... jag trivs fan inte alls!
jag gruvar mej hela helgerna och alla andra dagar inför skolan, jag vill inte längre...
och jag hatar att jag har KÖRTELFEBER! jag har ingen ork och ingen lust med nånting, har ont överallt
och mår sjukt illa.
och dessutom HATAR jag att min syster tydligen ska börja tävla WALLE.... finns de något jag stör mej mycket mer på? NEEEJ jag tror fan inte de...
elr jo... folk som pratar skit, är tamej fan de värsta jag vet!
speciellt när de är folk innom "familjen", de är ju inte liite lågt heller?
sköt er själv och skit i vad jag gör ist för att sitta och prata massa skit!
du är verkligen inte mycket bättre själv, så du kanske borde tänka dej för innan du öppnar käften!
vilket jävla skämt!
jag vet vad ni tänker "aaaw, tycka synd om sej själv bla,bla,bla"
men nej... jag är bara äckligt less!
och om inte JAG skulle tycka synd om mej själv, vem fan skulle då annars göra de?
MEN jag har aldrig sagt att jag inte har några fel och brister för de har jag, hur många som hellst!
men nu var de ju inte MEJ vi pratade om...
så håll käften!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0