Huva!

Jah vad annat kan man säga när hela livet fuckar upp samtidigt?
allt som har med egen häst att göra i mitt liv håller på att ta slut,
två vuxna människor började bråka sedan var de över...
jag måste byta tillbaka häst så jag får tillbaka min fina underbara Walkover!
men tyvär kommer jag måsta sälja honom, vilket tar imot så hemskt mycket..
de ända som känns bra i livet nu är Jonatan Hammarberg, han måste vara
världens bästa pojkvänn, ända jobbiga är att man ALDRIG får träffa han...
JONTIS KOM HEM NU!!!
jag har en sådan sjuk lust att hoppa av linjen jag går och skita i skolan.
Jag är döds less nu, jag känner hur jag bara inte orkar ta tag i skolan, jag ligger säkert efter
 hur mycket som hellst!!!!
känner att jag inte kan nånting och jag känner mej värdelös och oduglig.
Engelskan tex, jag fixar de inte...
Matten, huvva de funkar heller inte...
Svenskan, vad ska man säga?....
oxå Historia, känner press press press!
FATTAR NI!?
im out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nä sandra nu får du fan inte ge upp! du ska kämpa tills du går ut, ta tag i dit liv, tänkt va kul vi hade i nian :)du ska på skolan om jag så ska ringa och väcka dig varje jäkla dag gumman & glömm inte isis loooovee yoou :) pusss

2010-09-30 @ 21:44:58
URL: http://isabelleisa.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0