Dåligt less..

Kl är 12:50

Sitter i sängen och stör mej på sjukt äckliga fjortisar:) Sådana som igentligen inte har ett dugg med mej att göra. Det är tyvärr inte bara jag som inte tycker om dej gumman:) har du inget bra att säga kan du lika gärna hålla käften elr hur? så låt mej vara, tack! För övrigt kan jag säga att jag är otroligt trött på att det aldrig finns något roligt att göra. Jag och Delih taggar inför hopptävlingen i bräcke 22 april, blir en LB denna gång oxå.. OM vi tar oss iväg dvs! Tror jag ska börja sy en klänning igen. elr kanske en tröja till!?? Den som lever får se... Jag vill ha sjukt med pengar, varför har jag inte det? Har sådan jävla ångest vad jag ska söka för skola tills i höst!?  Aja nu har jag annat att göra!

Släger upp en bild på en tröja som jag gjort för något år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0