inget hat utan kärlek...

Kl är 21:46

Idag har jag haft praktik som vanligt. Sedan åkte jag till stallet och gjorde ordning Delih för ett ridpass, så när jag kommer ut och har hoppat upp på henne så skrittade jag 3-4 steg och kände att hon var hallllt på vänster bak. Så jag tar in henne igen och tar av henne alla grejer och sedan släpper jag henne på ridbanan för att se hur hon rör sej. Då är hon helt plötsligt inte halt längre, så jag tog in henne igen och tog på henne sakerna och så klev jag upp på henne igen och då var hon heller inte halt!? Iallafall så red jag ut idag, hon var fruktansvärt duktig och lydde varje minsta lilla signal! NÖJD. Sedan red jag Nett, hon var oxå duktig idag, riktigt stor skillnad sedan sist jag red henne. Känns riktigt roligt att det är NÅNTING som går åt rätt håll för mej iallafall. På fredag ska jag rida lektion på Nett, kommer bli riktigt roligt! Hur som hälst så ska jag kolla på bigbrother nu!
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0