Take me down to the paradise city...

Kl är 13:08

Sitter på jobbet och är trött, blir inget rida idag för idag sticker jag vidare till staden (sundsvall). Så i helgen ska jag ha roligt, må bra och glömma alla problem för ett tag! Riktigt skönt ska det bli att få komma bort lite från allt...  Självklart kommer jag sakna lill Dellan men jag kommer ju hem på söndag så hon klarar sej nog :) Jag har inte varit inne och skrivit på ett tag.. Jag har helt enkelt inte haft tid och ork till det, eftersom jag alltid är i stallet till kl 19-21. Just nu känns det som jag vore en hormongryta, ena sekunden är jag sprudande glad, andra sekunden är jag irriterad som fan och tredje sekunden sprutar tårarna... VARFÖR? Som en viss person säger till mej så måste man tänka positivt, men det är sjukt svårt att tänka positivt när det knappt finns något som går bra alls nu. Att det går frammåt med Delih är nog det ända positiva, så jag får glädjas åt det och vänta på bättre tider elr nått... Nu ska jag jobba vidare, skriver någon rad i kväll oxå!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0