2011-02-01

Kl är 07:18

Jag fattar inte vad fan jag gör vaken nu, somnade runt 23:00-23:30 nånting och varit klar vaken sedan kl 6:15.
Vad är det för fel på mej? Varje jävla gång jag går och lägger mej innan 2-3 så vaknar jag runt 6.
Så jävla störande. Blir även förbannad för min urinvägsinfektion har tagit om, det gjorde den redan 2 dagar efter jag slutade med medicinen, känns väldigt bra elr kanske inte. Sitter i sundsvall, funderar på vad jag ska göra idag? min buss går inte hem förns vid kl 1 ändå, suck. Sedan skulle jag varit och ridit innan det blir mörkt men alla mina stall kläder är hos pappa så jag hoppas han kan offra sej och skjutsa ner dom hehe.
tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0