2011-02-03

Kl är 14:26

Har varit på hammarn och pissa burk, så ska de på odling så jag för en gångs skull får RÄTT medicin. Tanken var att jag efter det skulle åka till Delih och rida, men då när vi va på statiol pajjade en drivknut på biljäveln, så det kommer hinna bli mörkt innan jag tar mej dit. och då är det ingen ide att ens fundera på att rida delih eftersom hästen är mörkrädd så hon slappnar inte av två sek ens. Får ta det i morgon ist men får sån jävla ångest när hon inte får gå som hon behöver.. FAN! Vad ska jag göra i kväll då kan man fundera på, jaa jag ska nog mocka till delih och sedan hem hoppa in i duschen och sedan lägga mej framför tvn och lata mej och vara förbannad. Jävla skit mens! Är i stort behov av pengar, vill förlänga mitt jävla hår, och köpa lite saker till dellan.
Skit
i allt nu går jag och drar något gammalt över mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0