2011-02-05

Kl är 17:51

Här sitter jag och dricker nån konstig drink, Sagatiba tror jag den heter! Har varit på skoter cross hela dagen. Och ibland önskar jag att jag faktiskt valde skoter ist för hästar, då kanske det var jag som var där på banan idag.
Självklart är jag oxå glad över att jag faktiskt valde hästarna med tanke på alla underbara individer som varit i min ägo. Borde gå och sminka mej men orka inte riktigt än, jag har sådana fruktansvärda vårkänslor! Ingen förstår hur mycket jag saknar våren 2009 även om det är det värsta jag någonsin gått igenom. hittade en inte så trevlig bild på min kropp sedan då, jag mådde nog inte så jävla bra. Om man tänker sej att man kunde lägga ett finger mellan varje revben så var det slätt, jag var så fruktansvärt smal då!
skit samma, kan inte stava längre snart!
hej å hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0