2011-02-13

Kl är 18:02

Jag har inte haft någon ork att blogga senaste dagarna, men nu tar jag mej i kragen och skriver några rader!
Idag har jag bara slappat, var och myste med Dellan lite oxå. Sedan for jag till mamma och åt riktigt god mat,  och många + får mamma för det:) Igår när jag kom hem från stan så var Jimmy, Håkan och Tina hos oss och parta lite, och lite senare på kvällen kom även Bubbas, efter ett tag kom oxå Rosita, Niklas, Sussi och Biffen. Men dom for hem när vi åkte på hotellet, synd det! Annars var det sjukt trevligt igår, efter hotellet blev det efterfest hos oss. Någon idiot lurade i mej en snus, så under tiden jag hade den äckliga skiten inne så minns jag nästan ingenting, måttligt irriterande! I fredags var jag i sundsvall och myste med folket där, kan erkänna att det faktiskt var riktigt kul! Och i morgon blir det alla hjärtans dag mys med han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0