2011-02-15

Kl är 19:27

Vad gör man när inte ens allt man någonsin drömt om känns det minsta lockande? När man glömt bort allt man någonsin velat göra? Jag känner inte att jag varken vill elr orkar kliva upp ur sängen mer, jag vill ingenting längre. Vad fan är det som är fel? Det ända jag vill är att ha massa massa pengar och skämma bort mej själv. Men så ska det väl inte heller vara, alla vill väl ha pengar? Jag saknar verkligen dom gamla goda tiderna när man var liten och kände att man var värdefull och bättre än dom flesta. Nu känner jag bara hur man smälter in i mängden, som jag varit rädd för hela livet, att bli en sådan som alla andra, en sådan som inte syns, som sådan som bara finns där och smälter in. Min absolut största mardröm är att bli en såndär vanlig svensson familj.  Jag känner mej ensam och rädd, fast jag vet att jag inte borde. Det är som om kylan tagit över mej, för det är så jag känner mej, iskall och ledsen. Jag vill vara en sådan som folk lägger märke till, som det var förut. Men just nu känns ingenting som förut, varför? Jag förstår inte vad det är som händer med mej, jag har ju ingen igentlig anledning till att vara såhär, det bara är så här det är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0