2011-02-16

Kl är 16:40

Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar så jag kan åka ner till Dellan en sväng. Min dag har varit en tråkig och vanlig dag på z-lyften. Igår såg jag, mamma och julle på Psalm 21, jag tycker att den var obehaglig, inte äcklig som en skräckfilm ska vara utan bara obehaglig, Jag hatar konstiga ansikten på döda folk osv så självklart ska det vara massa sådana ansikten och så var det en sådan här "hoppa till" film. Så nä jag tycker inte att det var kul alls. Efter jag varit hos Dellan tänkte jag kika förbi hemma hos pappa och kolla på "katt ungen" på ENDAST 3 år haha. Det är nämligen så att Helenas morfar gick bort nyss och min pappa har varit på jackt efter en kolsvart han katt, och han bara råkade ha en just sådan som ingen i släkten hade möjlighet att ta, så det var ju perfekt för pappa. Rocky heter katten föresten haha. Jag är så jävla less på detta skit väder, jag skulle gärna vilja ha 20-30+ och sommar just nu, orkar inte frysa mer. Sitter här och små fnissar åt Milla som sitter och gör läs läxa, ni vet det det där "A....P...E...L...S...I..N... (glömmer E och R) DET STÅR APELSIN" Fast det stog apelsiner haha. Men hon är faktiskt duktig :)
Får se om jag skriver mer sedan elr om detta var allt för i dag ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0