2011-02-19

Kl är 01:25



Jag är så fruktansvärt trött. fast det är väl inget konstigt med det om man klev upp kl 4-5 i morse? Jag slutade 12:20 idag från praktiken och då åkte jag raka vägen till stallet och red dressyr och kondition på Dellan, hon var verkligen jätte fin idag, trotts att jag tror hon hade lite träningsvärk sedan igår. Efter jag hade ridit henne så longerade jag Annas lilla fläck, tror iinte hon riktigt förstod vad jag ville få ut av det hela, men några runda varv blev det oxå, dock ville hon varken skritta elr trava dom få varven hon gick RUNT, hon tyckte det var roligare att ta full gallopp och dra en fet bock. Men jaja bättre än inget haha. Jag har bestämt mej för att göra ett ryck i stallet så fort det börjar bli lite varmare ute och börja tina, så blir det en rejäl vårstädning :) Nä nu orkar jag inte sitta kvär här längre, håller på att somna hela tiden! Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0