2011-01-10

Kl är 01:56


Jahapp då har man nyss kommit hem från östersund då, känns både skönt och väldigt tråkigt!
Idag ska jag verkligen försöka komma upp i tid så jag kan åka och fixa massa i stallet och rida Delih och kanske Neth. Och efter det ska jag försöka ut och springa elr iaf ut och röra på mej.
Jag har fått pippi på Molly Sandéns verition av hallelujah, har nog lyssnat på den iaf 30 gånger idag redan.
Jag ska göra en burk och limma igen locket på den och börja spara 500 kr i månaden :)
Jag ska bli jätte duktig haha:D
I fredags var jag och Veronica till Häggenås på dans, det var Jannez och hur kul som helst!
Lördagen tog vi och söp till det lite, fyfan i helvetet vad bakis jag har varit idag, jag ska ALDRIG mer dricka sprit, huvva! Det är första gången någonsin jag är så bakis att jag spyr, det har aldrig hänt förut även om det varit jävligt nära.
I morse när jag vaknade var jag vit som ett lakan i ansiktet, jag kan bara inte förstå hur jag fick ur linserna på natten när jag skulle sova!? Jag är sjukt besviken på min faster, hon tog bort världens finaste häst utan att hon ens sagt något till mej om det, jag pratar såklart om Walle, min förra ponny. Allt är så sjukt, för pappa nämde något om det i måndags tror jag det var, och då åkte jag till Walle på tisdag natt och kolla om han levde och de gjorde han!
Så jag antog att han inte skulle tas bort, men i fredags skrev min kusin till mej att Walle var död.
Han är nog en av det vackraste jag någonsin sett.
Ja nog om det.

slänger in låten med Molly oxå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0