2011-01-11

kl är 23:24

Är sjuk, vilket är skit jobbigt då jag började sätta igång Delih och började träna, men nu var allt det åt helvete oxå... bara att börja om! FAAAN.. Och som pricken över i så har jag naturligtvis urinverks infektion, vilken inte är så jävla skönt alls.
Idag har jag sovit mest hela dagen, blir ju fan anfådd av att lyfta en osthyvel, suck! Jag har iaf fått tillbaka smaken idag, överlycklig tjej :D Och så har jag skrivit med en person som betyder mer än vad jag kan få ut i ord, kan säga att det var skönt men det gjorde ändå så sjuuukt ont. Mamma berättade för mej idag att min faster hade pratat med pappa i går och hon hade berättat för han att Walle hade haft canser bakom ögat och det var därför min lilla ängel fick somna in. Så jävla tragiskt! Idag har jag oxå limmat ihop en burk och kastat ner 600 kr i den (faan vad jag är duktig) :D, och om det är någon som vill ha lite taggtråd är det bara att höra av sej så kan jag pissa ut nån meter..
Känner ett starkt behov av att fixa om hela håret och beställa nya kläder, men samtidigt vill jag köpa nya skydd till Delih för 2000 kr, ännu en suck!
Jag har blivit ost fanatiker :O skulle kunna dö för lite ost haha, fast ni som känner mej kanske inte tycker att det är så ovanligt? Och så dricker jag tranbärs saft så jag håller på att kräkas för att jag inbillar mej att taggtråden ska försvinna från min fitta nån gång! Jaja nog om min fitta nu.

Haha kommer ni ihåg den här låten?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jajjemen! :P

2011-01-12 @ 16:15:06
Postat av: Sandra

Haha jag saknar tiden :)

2011-01-13 @ 05:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0