2011-01-12

kl är 11:53

Har varit på BTS på möte, gick faktiskt bra, fast mamma gjorde värsta grejen när vi skulle svänga in dit, hon körde rakt in i en jävla snöhög. Haha fan jag trodde det var dålda kameran elr nått sånt sjukt.
Febern är borta och min smak är fortfarande kvar, allt som är nu är att det känns som jag blivit påkörd av något stort och att jag är förbannat snorig, vilket betyder att jag drar till östersund ikväll ;)
Men först måste jag till stallet och fixa till Dellan och kolla så hon inte svullnat mer i höger bak, och se så hon förhoppningsvis blivit lite mindre svullen där, dock är det inget hon verkar ha ont av men det är inte så att hon är speciellt gallig utan bara tjock i benet, i övrigt jätte fin och torr i dom andra tre bena så det är därför jag är lite orolig över det. NU ska jag gå och tjocka i mej lite popcorn och lägga mej på soffan och kolla på film en stund, tycker jag gjort mej förtjänt av det nu när jag varit duktig och städat lite hihi.

Kastar in en låt som jag har fått på hjärnan oxå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0