2011-01-13

Kl är 19:34
Kom nyss hem från östersund, i går var vi ute och åkte bil och skjutsade fyllon jag, Jimmy och Veronica.
Jag och Veronica kom hem runt 5 i morse, snacka om att vi hade dålig humor, vi skratta så vi knappt kunde stå
åt i stort sett ingenting, så jävla kul. Och efter en stund kom en viss person till oss så i natt sov vi tre i Veronicas säng, snacka om varmt! Ska snart hoppa in i duschen, känner mej som en hårspray typ.
Är så jävla sugen att åka och dansa i helgen men min plånbok och min kropp skriker nej, känner helldre att jag väntar tills nästa helg när det är två dagar med två bra band som spelar. Så ska jag lära Veronica att dansa tills de är ju planen haha.
Jag orkar inte vara sjuk längre, någon som vill ta över skiten? vore eviigt tacksam isåfall.
ciao

Gammal låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0