2011-01-15

Kl är 15:43

Haha jag fattar inte hur du tänker, först går du runt och pratar en jävla massa skit om mej sedan det här?
Ojojoj, det är ju inte första gången om man säger så! Det måste vara fruktansvärt jobbigt att gå runt och vara så jävla svartsjuk på en tjej du knappt träffar längre? Grejen är bara att du kommer aldrig lyckas, så jävla falsk som du är så är det inte det minsta konstigt att det går som det går i livet för dej :) Ärligt talat så njuter jag så fruktansvärt mycket av att veta att det går åt helvete för dej hela tiden, när ska du växa upp kan man fråga sej?
Tänka sej, att du ger dej på någon som är 4 år yngre än dej själv helt utan anledning.
Det måste vara sjukt jobbigt för dej att alltid sumpa det du försöker med, tyvärr gumman är det bara att inse att jag alltid kommer vara bättre än dej på alla sätt och vis, det är bevisat! ;)

Aja från äcklig människa till underbar människa
Igår fick jag prata med värdens finaste, bästa, underbaraste för första gången på nästan tre veckor.
Ärligt talat trodde jag att jag skulle bryta ihop men det gjorde jag inte, allt var precis som vanligt.
Fast kanske bättre!
Igår vart det dans på furan, sjukt lite folk men hade rätt kul iaf.
Och ikväll blir det östersund igen som det låter och roa mej med bland annat lill puddingen "Verinoca" haha.
Jag har nog ändrat mej vad det gäller mitt hår, det blir nog svart med röd lugg igen som förut hehe.
Näe nu ska jag gå och spela med syrran innan dom tjatar öronen av mej!

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0