2011-01-17

kl är 12:41

Har sovit första natten på sönneråsen i natt, rätt mysigt faktiskt. Tror det kan bli riktigt fint här med lite andra tapeter och lite färg. I lördags åkte jag till östersund och roa mej lite, farbror polisen ville förhöra mej lite fint utanför bilen, han ville veta om vi möjligt vis hade varit i brunflo tyckte jag han sa, jobbigt för han att vi inte hade det tyckte jag då haha :D
Ska snart till Dellan så får väl se om jag rider en liten sväng på henne elr hur jag gör.
Känner inte att jag har så mycket att säga idag faktiskt, men jag har vänt på dygnet HELT och hållet, i morse somnade jag runt halv 8 igen, men klev upp i skaplig tid idag, typ runt 11 så jag ska försöka vänta tillbaka på skiten igen. Pratade med en ängel i tele igår iaf, en saknad en. Och på tal om det så kom jag och tänka på en låt som jag slänger in lite fint här. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0