2011-01-18

kl är 14:36

Ska snart åka till Dellan och fixa lite med henne så jag kan åka och duscha nån jävla gång.
Ikväll drar jag till östersund igen haha. Känner att jag skulle åkt till sundsvall någon gång oxå, men det får vi ta en annan gång. Börjar bli jävligt less på min förkylning och urinverksinfektion nu kan jag berätta oxå.
Känner att det är något som inte är rätt, varje gång jag vrider på huvet så svartnar det för ögonen, varför blir det så? Sitter på Sönneråsen hos pappa och Helena, är ju lite små kul sådär ibland, Helena sa nyss till pappa "ta upp korven innan du åker nu då Normark" HAHA misstolkas INTE? närå.
Sattsar på dans på lördag och kanske även fredag, Black Jack på lördag och Jannez på fredag, kuligt värre ;)
aja ska åka till prinsessan min nu!
Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0