2011-01-31

Kl är 21:05

Ojsan, loggade in och märkte att jag verkligen varit lat på sista tiden, har inte uppdaterat något på år och dagar.
Det har inte hänt så speciellt mycket heller så har inte haft så mycket att skriva om.
Håller på att rida igång DelihDee, går riktigt bra faktiskt så länge man rider när det är ljust ute (tror någon är riktigt mörkrädd). Millas hamster är fortfarande borta och hon har fått en ny, så vi är ganska säker på att fet mysak har ätit upp honom. I lördags var jag ute med Cissi och Marina, så sjukt kul, har inte träffat någon av dom på år och dar.
Kände verkligen att jag sakar våra galna år tillsammans, kan faktiskt säga att det måste varit bästa tiden i mitt liv hittills. Oxå har jag förfrysit min kind, men man får väl skylla sej själv om man kör skoter utan facemask i 15-/20- grader, inte skönt alls! Funderar på att skita i att åka på tävlingen i timrå med Delih den 19 och spara en månad så hon är i kanon skick, för det är på G nu :) Från det ena till det andra så förstår jag mej inte på vissa folk, ena sekunden är man så himla bra kompisar osv osv, och andra så kan man dra åt helvete fast man inte gjort nånting alls, lite irriterande. Juste, Delihs bakben är inte svullet längre, eftersom hon inte hade ont av det så fortsatte jag rida henne som vanligt så försvann det :) Vill ha mycket pengar så jag kan köpa massa massa saker, hellst miljardär vill jag va. Tror jag ska köpa hårfärg i morgon iaf! Nä men nu har jag annat för mej ;) ;)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0