all i wanna do is make love to you..

Kl är 15:02

...Men det får jag ju inte, kompisar sa vi, men inte ens det kan jag kalla det här. Jag förstår inte riktigt vad du vill ha ut av detta? Tysnaden är kanske det värsta som finns, att inte få veta hur du tänker, elr få prata med dej över huvudtaget, för jag har inga planer på att vara först med att höra av mej. Känner jag mej själv så tror jag inte att jag komma klara av att inte göra det. Men tyvärr måste jag.. Jag sitter och väntar på att mitt headsett ska ladda klart så jag kan åka ner till stallet. Stallet utan musik är jävligt tråkigt. Från det ena till det andra kan jag bara säga att gud vad jag hatar människor som säger en sak och menar en annan och ljuger och sedan blir helt omöjlig att få tag i.. den 24 ska jag in på möte och söka folkhögskola, men jag vet fan inte vad jag vill gå, elr VART? jag kommer antagligen sticka härifrån, typ västerås elr stockholm elr göteborg elr något sådant. Långt bort, jag behöver verkligen starta om på nytt. Börja om i livet och bli nånting! Juste, i sommar ska jag till frankrike med Kevin och kolla på massa bra band och tälta haha, så det är bara att spara pengar nu. Nä nu ska jag åka ner till lillsnärtan min. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0