ARG ARG ARRRG....

Kl är 19:33

Nu jävlar är jag förbannad, och alla som känner mej borde veta bättre än att reta upp mej på det här jääävla viset... Hur i hela helvete kan man hjärntvätta ett barn så sjukt att barnet i stort sett bryter kontakten med ena föräldern?Och en grej, HUR FAN KAN NÅGON SÄGA ATT DEN FÖRÄLDERN ÄR EN DJURPLÅGARE? När den människan är en sådan djuren tycker om och tyr sej till? Jag och fler har därimot bevis på att någon inte tagit speciellt bra hand om djur.... Igentligen borde jag lägga ut före och efter bilder med tanke på att jag har både och! Vi får se hur arg jag är när jag skrivit klart om jag lägger ut dom elr inte!? Detta är inte bara den där ungens pappa utan även MIN JÄVLA PAPPA... Så att någon kommer undan med det här kan ni bara drömma om, min fråga är VARFÖR folk gör som dom gör!? och min andra fråga är VAD I HELVETE HÅLLER FOLK PÅ MED? Ta mej på orden när jag säger att någon sätter sej i en farlig sits, det är verkligen inte konstigt att barnet inte har kompisar, HON ÄR JU FÖR I HELVETE HJÄRNTVÄTTAD? Jag får ett bryt, hur kan man vara så jävla sjuk.. Och dessutom skylller ifrån sej på "ägaren" till det djuret och säger att det är "ägarens" fel att dom inte tagit hand om djuret, när dom lånade det djuret!? Jag trodde att en vuxen människa hade ett ansvar, och jag trodde att i det ansvaret ingick det att kunna stå för saker och ting man gör.. Men jag hade tydligen fel?!? Jag tycker att det är sorligt att det ska behöva bli så här! Men kan man inte bete sej så kan man tydligen inte det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0