Går sönder inombords!

Kl är 12:07

Jag sitter just nu i köket, jag har ångest... Jävligt mycket ångest. Jag måste försöka bita ihop men det är svårt, riktigt jävla svårt. Speciellt när det känns som allt bara rasar och går sönder inom mej, jag känner att jag måste ut och träffa folk, men jag KAN inte eftersom jag är "isolerad" i den här hålan som till viss del är rätt skönt. Men till en annan del skit jobbigt! Ibland är det så illa att jag funderar på att söka en skola och sälja delih redan nu. Fast jag vet att det är tack vare henne jag orkar kliva upp ur sängen och har motivationen kvar. Det är precis som hon håller den där lilla lågan uppe! min fina ponny. jag önskar att jag kunde stänga av ALLA känslor och bli helt jävla iskall bara, det låter så jävla skönt att inte behöva bry sej om saker och ting och bara skita i allt utom sej själv och Dellan.. Och sedan är det ett jävla tjat om vad jag vill gå för utbildning i höst? Hur fan ska jag kunna veta det? jag vill ju inte bli något.. Känd möjligtvis, elr typ miljadär. Fast även om man har jävligt mycket pengar så kan man fortfarande bli lika sårad och besviken, finns det INGET som kan göra än imun mot sådant? Isåfall tycker jag att någon kan ge mej lite sånt. Aja jag ska ner och äta frukost nu och sedan åka till Delih! Jag skriver mer sedan...
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0