Jaag lever faktiskt!

Kl är 12:21

Tjena! jag lever faktiskt, har bara varit sådär lat nu igen. Men ärligt talat har det fan inte hänt något speciellt i mitt tråkiga liv som vanligt så ni har inte missat något alls. Det var meningen att jag och Delih skulle tävla i timrå igår, men guess what!? Vi tog oss ingenstans alls, det var så jävla sliskigt så man skulle behövt en 4hjulsdriven bil för att ta oss från gården, och hade vi det? NEEEEEJ... Så nu sattsar vi för 26 mars ist på timrå. Just nu är jag i sundsvall, känner mej så less på allt och alla, så därför är dom flesta av mina dagar såhär!
1.Sova
2.Praktik
3.Stallet
4.Hem och äta
5.Kolla big brother
6.Duscha sedan sova

största delen av mina dagar är jag alltså i stallet, ofta från 2 till typ 6,7,8 och ibland 9..
Men det är väl lika bra så jag slipper allt jävla skit som folk är såå bra på att sprida och komma på!
För övrigt är jag inte förkyld längre och det känns jävligt bra faktiskt. Utan Delih hade mina dagar varit ganska grå. Och ibland känns det verkligen som det BARA är mamma på hela jorden som faktiskt vet och kommer ihåg att jag verkligen finns!?
skitsamma nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå!

Kastar in en bild på världens finaste!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Icke rå! <3

2011-03-06 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0