Nothing in this world

Kl är 17:03

Än har det inte spökat nånting iaf, men man är ändå livrädd. Hästarna sköter sej fint! För övrigt mår jag skit dåligt om ni ville veta. Jag lever med den ständiga ångesten. Varje gång min tele plingar elr ringer rycker jag till och hoppas på att det ska vara du, men det är det aldrig så jag blir lika besviken varje gång:( Jag försöker hitta på saker och ha folk runt omkring mej hela tiden. Jag menar, det har funkat varje gång förut... Men inte den här.
jag undrar, hur länge kommer det vara jobbigt? hur länge kommer jag orka? hur länge kommer jag ligga på nätterna och fundera tills jag blir tokig?.. Inte länge hoppas jag. Jag vet inte vad mer jag ska skriva faktiskt, jag är helt tom..
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0