Red red wine

Kl är 03:44
Jag sitter och dricker vin, väntar på att kl ska bli närmare 6 så jag kan åka ner på långliden och släppa ut lite hästar, sedan sova någon timme. Känns som det skulle varit skönt att få sova en stund iaf, vinet har dämpat min ångest vilket är helt jävla otroligt. Haha tänk vad folk kan vara störd? En brud som var här hade skjuts hem, men då skulle hon fan inte hem, så skjutsen for med hennes kompis och efter 5 min så började hon gapa om att hon skulle hem. Och börja grina gjorde hon för att hon vägrade vara inne i huset med alla "fjortisar" dvs Mej, Malin och Ellinor. Så då spang hon ut i garaget och grina där i några timmar, haha vilken blåst jävla brud. Grejen är bara att hon själv var tusen gånger mer fjortis än alla oss tre tillsammas :) Så nu är Jimmy och Erik och ska skjutsa hem dendär fittan. HAHA herregud, hon höll på att glömma hunden säkert hundra gånger, snacka om pinsam tjej! Aja nu är fanskapet borta så nu kan vi andra umgås som normala människor ;)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0