Sämsta lovet!

Kl är 12:27

Jag ligger just nu i sängen och orkar inte kliva upp, sjukt godis sugen och trött. Ikväll kanske jag måste sova nere i långliden, läju bli själv.. Jag som är så förbannat mörkrädd! Men så är det om man har häst, då måste man ställa upp och ta hand om Annas hästar när dom far bort, så jag måste släppa in och ut och mocka till alla tre tills söndag. Iofs blir det nog inte så stor skillnad på mock biten eftersom jag oftast fixar alla tre annars oxå.. Men tanken på att kliva upp 6-7 och släppa ut är verkligen inte speciellt lockande! Fast igentligen är det nog ganska bra så jag inte dum som jag är vänder på dygnet igen. Helt ärligt, jag måste lura någon att komma och hålla mej sällskap annars kommer jag fan när det blir mörkt, en stor gård mitt ute i skogen och ett as stort hus men bara mej i. Fyfan! Jag har nog sett på för många skräck filmer tror jag.. Näe nu ska jag samla ork för att orka kliva upp ur sängen och göra mej i ordning och se om någon snäll typ har lust att skjutsa mej till stallet! CIAO...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0