sleeping in my car

Kl är 19:53

Jag är sjuuukt trött, har inte gjort något speciellt idag, haft lite praktik och ridit en sväng. Jag kommer sova tidigt ikväll om jag känner mej själv. Jag tror helt seriöst att det som just nu händer i japan är början på jordens undergång, väl förberätt inför 20 dec 2012. Fan att jorden tänker gå under just då lixom, Jag som vill bli nånting! Men inte ens det hinner man. Jag är livrädd för att jorden ska sprängas, jag vill fan inte än!? Nog om det..
Jag är berädd för förändring! och jag tänker verklien köra på det. Uppdrag nr
1.
Söka skola.
2. Lära mej hantera mina pengar bättre.
3. Skaffa tillbaka mitt braiga självförtroende.
4. Bli mer självständig.
5. Ta mer ansvar och inte förvänta mej att mamma ska göra allt.

Känns som en helt okej lista att börja med, jag har bara jävligt svårt att bestämma vad jag ska gå för slags linje när jag söker skola!? Föresten börjar jag bli sjuk igen, fryser som en idiot hela dagarna, och känner mej trött i kroppen och har ont i kroppen, jaja..men nu ska jag gå och fortsätta frysa någonstans..
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0